Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


P.Nunez fanų forumas.
Mūsų forumas įsikūrė 2007-08-14

 
rodiklisIeškotiLatest imagesRegistruotisPrisijungti

 

 Paola Nunez: siempre fui rara

Go down 
2 posters
AutoriusPranešimas
Paola Paolita
Soy Tu Duena
Soy Tu Duena
Paola Paolita


Female Pranešimų skaičius : 1107
Age : 31
Miestas : Lithuania
Registration date : 2007-08-14

Paola Nunez: siempre fui rara Empty
RašytiTemos pavadinimas: Paola Nunez: siempre fui rara   Paola Nunez: siempre fui rara EmptyPir. 08 27, 2007 3:51 am

07/11/2007

publicidad

MEXICO - Paola Núñez dice siempre fue "rara": aunque se desenvuelve en los medios de comunicación dice ser antisocial y aunque puede pagar por el aseo de su hogar le encantan las labores domésticas como una técnica terapéutica.

"Siempre fui rara. Desde chiquilla me hice mi mundo con mis propias reglas. Es muy chistoso porque la gente cuestiona el hecho de que sea actriz y antisocial a la vez. Me cuesta mucho trabajo estar en una reunión y conocer gente", dijo la mexicana en entrevista con la revista Open.

Entre sus malos hábitos reconoce su forma de masticar chicle y que come con los dedos, aunque "lo disfruto muchísimo".

Asimismo, dijo que era muy explosiva y que le gusta tener toda la atención de quien sea su pareja, pero también le "desespera" la gente "empalagosa".

Asegura que es feminista, aunque no extremista y que le "abran la puerta del coche o que se levanten a sacar la silla de la mesa para sentarme, están de más".

La intérprete de "Barbie" en la telenovela "Amor en custodia" dijo que además de ir de vez en cuando a un spa a darse un masaje, "lavar mi ropa es mi 'hit', me gusta hacer cosas de ama de casa excepto lavar los trastes".

Ese papel, que fue el que la catapultó a la fama, se convirtió en un "monstruo" ya que a pesar de que no era el estelar, se robó la atención del público.

"Fue un fenómeno que nadie se lo esperaba... No te das cuenta de su dimensión de cuánto impones moda y de sus alcances. El personaje de 'Barbie' fue creciendo hasta que tomó completo control de mí", afirmó.

Núñez ahora trabaja como protagonista de la novela "Mientras haya vida" y está segura de que le llegó en el momento apropiado.

"Hace dos años no me hubiera sentido preparada para hacer un protagónico. Además nunca tuve prisa, mi búsqueda nunca ha tenido que ver con el estrellato, sino con una carrera súper cimentada".

Atgal į viršų Go down
https://paolanunez.forumlt.com
iComparsita.
Panel de pasion
Panel de pasion
iComparsita.


Female Pranešimų skaičius : 134
Age : 27
Miestas : Klaipėda
Registration date : 2009-10-29

Paola Nunez: siempre fui rara Empty
RašytiTemos pavadinimas: Re: Paola Nunez: siempre fui rara   Paola Nunez: siempre fui rara EmptyKv. 10 29, 2009 11:28 am

Vertejauju toliau. ;DD :

Citata :
07/11/2007

Skelbimai

MEKSIKA - Paola Nunez sako, kad jis visada buvo "keistai", bet ir atskleidžia žiniasklaida teigia, kad jis nebendraujantis ir nors jis gali sumokėti už savo namų valymo mėgsta namų ruošos, kaip gydymo metodas.

"Man visada buvo retenybė. Kadangi aš turiu savo mergina su savo taisyklėmis. Tai juokinga, nes žmonės klausimas kad ji yra aktorė ir nebendraujantis metu. Man sunku darbą susitikime ir susitikti su žmonėmis", sakė Meksikos Atviras interviu su žurnalo.

Tarp savo blogų įpročių pripažinta kaip kramtomoji guma ir valgyti su pirštais, bet "Man patinka jo partiją.

Jis taip pat sakė, kad tai buvo labai sprogi, ir jis mėgsta atsižvelgdamas į tuos, kas yra jūsų partneris dėmesį, bet ir "beviltiška" Žmonės "Nusibodę".

Užtikrina, kad tai feministinis, bet ne ekstremizmo ir būtų "atvira automobilių duris ar net atsistoti gauti kėdės sėdėti ant stalo yra virš".

Ir "Barbė Singer" ir telenovela "Amor en Custodia", sakė be kartais eiti į už masažas SPA, "plovimas" Mano drabužiai yra mano "Rezultatas", man patinka daryti viską, išskyrus namų šeimininkė plauti indus.

Tai vaidmuo, kuris buvo catapulted į šlovę, tapo "monstras", tarsi tai nebuvo Stellar, pavogė dėmesio.

"Tai buvo reiškinys, kad niekas nesitikėjo, kad ... ne jums suprasti, kad jis primeta savo mados dydį ir taikymo sritį. Iš" simbolių Barbie "buvo vis daugiau, kad buvo visiškai kontroliuoti mane," sakė jis.

Núñez dabar veikia kaip romano herojus "Nors gyvenimas", ir tikiu, kad ji atvyko laiku.

"Prieš dvejus metus turėjau nebuvo pasirengusi atlikti savo vaidmenį. Be to, aš niekada Rush, paieškos dar niekada nebuvo susijęs su žvaigždės, bet su super lenktynes suklijuoti
.
Atgal į viršų Go down
 
Paola Nunez: siempre fui rara
Atgal į viršų 
Puslapis 11
 Similar topics
-
» Paola Nunez nuotraukos
» Paola Nunez y Ari Borovoy
» Paola Nunez darbai
» Paola Nunez Y Andres Palacios
» Impulsa Paola Nunez campana de Grenpeace ..

Permissions in this forum:Jūs negalite atsakinėti į pranešimus šiame forume
 :: Straipsniai-
Pereiti į: